Monday, March 10, 2014

Where is Calligraphytique?

Hi everyone,

I am sorry, I presente my alphabet but..... but I don't like it, so I don't do it. I'll do an other alphabet, I think in a different style but with the same letters, and I hope do it in the time!

This is a little message, just to tell you, I am here!

Calligraphytique


Bonjour à tous!

Je suis désolée, je n'ai pas encore présenté mon alphabet.... mais je ne l'aime pas, donc je ne le fait pas. Je vais en faire un nouveau, dans un style différent mais avec la même base, les mêmes lettres, et j'espère pouvoir rattraper mon retard!

C'était un petit message pour vous dire que j'étais encore dans la partie!

Calligraphytique

2 comments:

  1. I am sorry you did not like your work. I am sure you will be able to catch up with a new one.
    Sandy
    Je suis désolé que vous n'aimiez pas votre travail. Je suis sûr que vous serez en mesure de rattraper par un nouveau.

    ReplyDelete
  2. We look forward to seeing you rework when it is ready!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment - we appreciate hearing from you!